2015. február 13., péntek

Légszűrőzés - 117069km

A sport robogómnál tapasztalható hogy ha be van állva a légszűrő, akkor vagy be se akar indulni, vagy kettyeg picit és leáll......vagy neadj isten elindul....gyök2-vel. És persze ilyenkor van hogy 7L a zabálása. Hiszen ha nem tud levegőt szívni akkor benzint szív.
Ilyenkor leveszem, beáztatom oldószerbe.....fél percre......visszateszem és WOÁÁÁÁÁÁÁ tép mint a meszes:-))) (70-es polini, 21-es karbi, Leo kipuff)


Az előző tankolásnál csodálkoztam is, meg nem is hogy 9,6L/100km lett a fogyim.....
rohadt hidegek voltak, a reggeli indulásnál ment a kocsi üresbe 5 -6 percig mire egyáltalán leolvad az ablak belülről is..... mentem 1km-ert....leáll.....gyerek óviba letesz......újra indít.....megyek a dolgomra.......2-3-4km......szóval a szívató állandóan dolgozott.

Ellenben a minap feleszméltem, hogy mi van ha a lég szűrő szar....és tartja a párát? Egy papírzsebin áttudod szívni a levegőt....de egy vizes papír zsepin nem.....

Feldobtam a kérdést az FB-on hogy ki mit használ......
Meglepetésemre nem dobálta senki hogy sport, meg K&N.... simán mindenki=többség az Armafilt-re szavazott, ami a Bárdiban a legolcsóbb, ráadásul még ugye kaptam rá kedvezményt is....szóval valami 860ft volt.

Ilyen volt benne........5451km után lett ilyen
Nem egetverően koszos, de azért nem is tiszta...... és ugye elméletileg lég szűrőt csak 30-40.000-ként kellene cserélni.... vagyis 8x ennyit kellene kibírni?? Na ne...... 860ft-om inkább van akár 5000km-ként is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése