2015. január 19., hétfő

TYÚÚÚning motorházető

Unatkozom:-)
Erre egy nap jön velem szemben egy eladó hűtőrács. Ha minden igaz, ezt hívják "vámpírosnak".
Hát megvettem:-) Az eladó srác még át is hozta Battára.
A kép csak illusztráció, mert amit vettem ezüst/fekete volt

Másnap jött egy másik lehetőség.
Egy tyunyingos lököst cserélne a srác sima tetőre, ami lehetőleg fekete.
Nekem meg tetszik ez a féle tető.....és ráadásul ugye a garázsban dekkolt a morcis, karbonos tetőm, ami számomra már csak pót alkatrész volt. Így akkor csere:-)

2 nap múlva már száguldoztam (##) Oroszlányra, ahol meg is volt a csere. A tyuning tető bekerült a hátsó ülésre, a karbonos-morcis pedig a kocsira. A srác szó szerint végigvigyorogta az időt, amíg ott voltam:-) (Neveket ugye nem írok ki, mert nem kaptam rá engedélyt)
(## = lehet drága volt a tető, mert Tatabányánál lehet beleszaladtam egy traffiba??....Ha így van akkor ez egy 30.000-res kérdés:-))

Mielőtt bárki megkérdezné: NEM, NINCS ÜLTETVE a kocsim:-) Mégis alacsonyabb mint a másik:-)


Szóval rács megvan, tető megvan.....

Télen olvasni és látni, hogy a szelőzőt ugye letakarják. Ez elősegíti a motor hamarabbi felmelegedését, hiszen nem áramlik be a hideg levegő akkora mennyiségben, sebességgel.
Igen ám, de jön a nyár....nyáron pedig hol látni letakart hűtőket??? Sehol......sőt! Még plusz ventilátorokat kellene beszerelni:-)
Szóval a lefalazott tető lehet hogy szép, meg jó, és még valahol tetszik is - de számomra csak egy plusz veszélyforrás. Hiszen ki akarja nyáron forralni a motort?
Tehát már az alapkoncepció is az volt, hogy a falazás ugrik.......
A srác szerint lemezből volt minden. Ez hamar megdőlt, mert ahogy belevágott a flex, csak a por jött.... Szóval üvegszálas a betét. REMEK!!! Azzal jobban szeretek dolgozni:-))

2015.01.09.
Tehát elsőre is kellett a tető:

Utána egy kis méricskélés, rajzolás.....és jöhet a vágás, majd a maszk behelyezése, becsavarozása.
Mivel a maszknak a gyári csavarjai már gondolom 1000 éve kiesetek, kitörtek, így megfogattam 8-as csavarokkal

Mivel ugye üvegszálas az egész, és nem is akarok hézagokat, így mindenképp jól jön hogy üvegszálas......hiszen ha telibenyomom, akkor még az is tartja a rácsot.
Így jöhetett az üvegszálas gitt....csiszolás.......majd a simító gitt


És mára ennyi.....
Jelenleg ilyen volt.....ilyen lett

Pár nap múlva......a FÖLD nevű bolygón:-))


Szóval megjött a Karbon fólia is, amit szokás szerint Török Csabától rendeltem
2méter fólia 5400ft + 1350ft posta

Volt még egy kis csiszi....és ma délelőtt mehetett fel a karbon.
A sima tetőt ugye kb. 1 óra alatt csináltuk meg.....
Az üres, lecsiszolt tető:
 Fólia levágva (130x152cm)
 És a kész műűűűű

Ezzel most eljátszottunk 2 óra 10 percet. (Direkt néztem az órát:-))

És a végeredmény:





És még a maszk is elég jól sikerült.......



Már csak egy dolog van......ablakmosó fuvóka szerelés.....hiszen itt nincs most semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése