2015. május 28., csütörtök

TYUNNNNNING hátsó lámpa....

Szóval 2 kör hiányzik....mint azt az apróságok 2-ben írtam.
Ennek az ára 14559ft/db
Ez egy sima helyzetjelző gyűrű, vagyis nem nagy a fénye. Elsőre úgy gondoltam hogy veszek oda is sima prizmát oszt jónapot, de annak is 5000ft darabja? Normális a HELLA?

Elsőre is szétszedtem a rossz lámpát, hogy miért rossz? Hát ezért......
14559ft-os lámpa egy kicsit beázott.....






Akkor mit is lehetne csinálni?
Elsőre is milyen ez a led?
Ez kérlek egy super fluxos led aminek 70 fokos a fénye és 3000mcd-s. Ez a Conradba 245ft

Ahogy nézem 2-esével van bekötve és minden 2db után egy ellenállás.
No most ugye ez csak biztosíték....... mivel egy led nyitó árama 1,85V, de simán elmegy akár 3-4V-al is, így simán sorba lehet kötni 6db-ot ami 11,1V-ra jön ki, és nem lesz semmi baja így a 14,4-el se.
De ha párhuzamosan kötöd össze a 12db-ot és egy dimmerrel szabályzod a feszkót akkor meg ugye ugyan az a feszültség jut minden egyes ledre és ha az egyik behal akkor is van még 11db
VAGY!
Kitöltöd a táblázatot és a szükséges nagyságú ellenállást elé teszed.


Szóval most vágtam plexiből egy kört.....
Kifúrom a ledek helyét....
Beteszem.....egy sima dróttal összeforrasztom párhuzamosan.....
És rányomok egy dimmert.....
Ez cakk-pakk olyan 4-5000ft-ba fog kerülni.

A következőp rendelésnél úgy is akartam króm fóliát rendelni.....azzal meg lesz a gyűrű külseje is.....
és viszlát.

Jelenleg szétszedtem...... lefújtam ezüstre (hiszen ezüst a kocsi) és összeraktam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése