2015. szeptember 3., csütörtök

Punto lámpába Angel eye házilag:-)

És kész Vagyunk. Mivel ígértem ime egy dokumentáció
EZT Nem Én találtam ki ...... a youtubon van Fent Egy Rakas videó ....... Én megcsináltam szerint csak ....


Szóval Mi kell hozzá? Én csináltam Így
1., Természetesen Egy Punto lámpa :-)
2., 8mm-es plexi rúd
3., karikánként 2db 5mm-es led
4., karikánként 1db 430 Ohm-os ellenállás
5., Zsugorcső
6., szigetelőszalag
7., kábel
8., Alufóliás ragasztó
9., fúrógép és Egy 5-ös fúrófej
10., átlátszó körömlakk
11., Sütő Vagy hőlégfújó
12., megfelelő méretű kör alak



1., Fogd meg a plexi RUDAT és tedd egy sütőbe 2-3 percre - Vagy melegítsd hőlégfújóval.
2., Ha Sütő akkor Ugye Védd ki és tekerd Rá egy szükséges formára.
     Ha melegíted, akkor szakaszosan TUDOD rátekerni ...... Mikor Már Majdnem KÉSZ egy kör akkor vágd a szükséges méretre ..... Így Még jobban kör alakká TUDOD formázni



3., Ha megvan a forma akkor Furd ki a végeit, ugy Hogy egy LED feje beleférjen. Ha KÉSZ akkor körömlakkal kend ki ...... ezért. A bal oldali egy fúrás UTÁN ...... a Jobb oldali egy körömlakk UTÁN
4., Ha megvan, és megszáradt akkor jöhet AZ elektronika.
Menta AZT Már ITT leírtam   380-400 Ohm ellenállás Kell. Nekem leginkább EPP 430-as van itthon, és sajnos Battán Már nem Lehel kapni such 3ft-os holmikat.
De ha netán Ugye Túl áramot Kap, akkor se megy a tönkre.
A kapcsolás Ugye általános iskolai fizika ..... Egy sima sorbakötés

5., Szóval vezetett hajlított, ellenállás ráforrasztva ...... jöhet a fixálás .... Én zsugorcsővet használtam, Amit MEG A forrasztás Előtt feltoltam egy karikára.

EZ Így Még Nem Az igazi ..... Bár szerint csak 9,6V-oltal (Furo akkuja) tesztelem a kábeleket .....

6., Fűrésszel, ricnis Kessel ..... Vagy ha van akkor Egy ILYEN kis kézi csiszolód (dremer), akkor azzal vágj bele a rúdba ....... Én a szélsőket teljesen megvadostam, a belsőket viszont szerint csak díszítettem. EZ egyrészt javít a fényen van, hiszen ITT megtörik a fény - másrészt dekor van ....


7., Ha EZ megvan, akkor jöhet AZ alufóliás ragasztó (Én a Tescóba vettem Egy Egész tekercset jó pár hónapja, ...... Az a lényeg Hogy Valami tükrös rész Legyen. Lehel sima alufólia van Akar, de AZT ragasztani Kell akkor.

8., ES a teszt ...... ILYEN voltos .... és ITT van Áram Alatt van!
És ILYEN Lett .....


Beszerelve Pedig ......

Gyári helyzetjelzővel
 Helyzetjelző nélkül




Szóval EZ KÉSZ :-))))

A kocsiba pedig így néz ki:-)) Egy külön kapcsolóra kötöttem...... így nem zavar be a helyzetjelző nagy fénye






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése